Tondirabas, Maarjamäel ja Lasnamäe tühermaadel.

23.02.2017 7km/187km

Tegin väikese pühade eelse matka. Veidi uimane oli olla seega kaugele minna ei plaaninud. Ainus “uus” koht läheduses oli minu jaoks tondiraba alles olev osa. See osa , mis üles kaevatud on sai põhjalikult läbi uuritud, alles jäänud osasse olen vaevu sisse piilunud.

Kohe esimese asjana astusin võssa. Korralikku võssa. Aga ilus oli siiski 🙂

Lihtsalt põõsast põõsasse astumine polnud päris selle päeva teema. Seega murdsin end välja ja valisin järgmise koha välja kust üritada. Tegelikult millalgi kevadel või suvel olen seal mingi kraavi ääres käinud pisut maad, nii et päris umbropsu ei pidanud minema.

Tuli välja, et puude vahel oligi mingi järvelaadne asi kui seda nii võib nimetada. Kuna jää oli peal ei saanud suuremat sotti sellest.

Igal pool oli palju selliseid väikseid purdeid ehitatud 🙂

Edasi polnud eriti mujale minna kui võsa vahelt välja jälle. Kohas, kus kasvas tohutu astelpaju võsa. Alles pole sellest suurt midagi. Sae ja kirvega on seal korraliku tööd tehtud.

Natuke turvast ja natuke kaski.

Rabamaastik, kohas kus raba pole ollagi. Suvel võeti puud ja võsa maha, nii et järgmine aasta seal võibolla juba ehitatakse.

Läksin kolasin veel võsa vahel. Ja kus on vanad pajud, seal on ka puuseened kohe platsis. Või kui pilti vaadata, siis see on vist pigem remmelga oks?!

Vahepeal ajas ennast ka naerma, et käin kahe raja vahel võsas. Aga tee peal pole ju midagi põnevat 🙂

Mereakadeemia toniloss.

Lihtsalt rõdu aken

Kõik panid fb-sse lumikellukese pilte üles ja kuna ma tundsin end õues olles järjest mõnusamini, siis otsustasin vaatama minna, kas minu kohas ka lilled juba õitsevad.

Purde tn mööda alla minnes tuli meelde, et just kusagilt lugesin, et seal peaks kohe ka kusagil Purde juga olema.

No kõige loogilisem koht tundus see. Seal oli isegi veidi niiske 🙂

Lumikellukestest võis muidugi und näha.  Ainus roheline asi, mis lume seest nina välja oli pistnud – oli murulauk.

Jalutasin sisekaitseakadeemiast mööda, keerasin majade vahele ja ronisin mäkke tagasi 🙂 Kui enne oli imeilus päikesepaisteline ilm, siis nüüd hakkas tuiskama. Mitte et see vähem ilus oleks olnud 🙂

Kuna kõik tundus nii ilus siis ei tahtnud veel kuidagi koju minna. Kondasin mööda tühermaid ringi.

Järgmisel päeval toimus hiliste ärkajate paraad. Sellest eraldi pole eriti midagi kirjutada aga mõne kilomeetri sain siiski juurde. Ja hullult ära külmetatud sain ennast ka 🙂

4km/191km

Alustasime Russalka juurest ja jalutasime Reidi tee trassil niivõrd kui see võimalik oli. Käisime Euroopa puu valimisel osaleva tamme juures.